اولين سلام من


با تو عشق اغاز شد

چه كسي ميخواهد من و تو ما نشويم خانه اش ويران باد

سلام به همگي.البته الان نميدونم كسي هست كه نوشته هامو بخونه يا نه.اما خوشحال ميشم دوستاي زيادي رو از اين طريق پيدا كنم. من حدود3.5 ساله كه در دوران عقد يا بهتر بگم زجر به سر ميبرم.اين وبلاگ رو درست كردم تا اين روزها رو به يادگار بزارم و براي هميشه جاودان بمونه. از نظراتتون خيلي خوشحال ميشم البته اگه كسي ميخونه خوشحال ميشم نظرم برام بزاره. تا يادم نرفته اينم بگم كه ميتونيد تو قسمت خبرنامه عضو بشيد تا هر وقت مطلب جديدي اضافه شد تو ايميلتون براتون ياداوري بشه

خب من ديگه برم.باي باي  



نظرات شما عزیزان:

عاشق
ساعت11:51---14 آذر 1391
سلام خانمی.وب قشنگی داری.ایشالله زود این دوران بگذره.خانمی ما هم خوشحال بشه.براتون از ته دل ارزوی خوشبختی میکنم.ب من هم سر بزنید.بابایپاسخ:مرسي عزيزم. حتما سر ميزنم اما خب من يه مشكلي دارم نميدونم چرا نميتونم براي بعضي ها نظر بزارم ارور ميده كه درج نظرات تبليغاتي ممنوع!!! نميدونم بايد چيكار كنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:,سـاعت 3:46 بعد از ظهر نويسنده خانمي| |

khanoomi